tisdag 24 mars 2009

Snö storm och gamla bilder

Go kväll!
Idag var det ingen rolig syn när jag tittade ut genom fönstret! Snö storm! Jag som trodde att våren var på väg, men faktistk så sken solen när jag åkte för att hämta barnen efter jobbet och då kom hoppet fram igen.
När jag hämtat dem så åkte vi raka vägen hem och åt köttbullsmackor. Eftersom Kristina alltid ger barnen middag vid 16 tiden så behöver jag inte stressa med det när vi kommer hem och det är jätte skönt. Man hämtar mätta glada barn och det räcker med en macka när vi kommer hem sen kan vi ägna tiden åt att mysa och byta om till Pyamas och borta tänderna. Vi är ju inte hemma fören kvart i 6 så kvälls rutinerna sätter i gång på en gång.
I morgon är jag ledig och barnen ska oxå få vara lediga, träffar som så lite nu känns det som när ja jobbar varje lördag oxå, 1 hel ledig dag i veckan med barnen är en aning lite, åt minstone två hela dagar vill ja ha med dem. Så i morgon ska vi åka i väg och göra nått kul på förmiddan för att fortsätta dagen hos mamma på eftermiddagen.
Hehe hittade en gammal bil på charlie och nova, nova kanske var 1 månad? så sööta!
Va lugnt och skönt det var här hemma på den här tiden, charlie var som nova är nu och nova gjorde inte mycket väsen. Nu är det verkligen full fart, men det är ju så klart oxå roligt även om det tar lite mer på krafterna. Det är så rolig att se att dom har så grymt kul i hop!
En bild på mej och challe när han var en liten plutt =)

Ha en trevligt kväll!!


1 kommentar:

maria hedlund sa...

fyfan vad fin du va i brunt hår! :O